2013. január 29., kedd

Asszimilálódjunk! :))))

Reggel 6:30kor csörgött az ébresztő, kicsit nehézkesen, de azért vhogy sikerült felkelni :) Irány a suli, hisz 8:30kor kezdődik az első finn óra. Még csak a terem előtt várakoztunk, mikor megjelent a tanárnő és bemutatkozás nélkül hozzánk szólt : "Ildi és Eni ? Isten hozta". Mint eddig akárhányszor meséltem bárkiről, most sem tudok mást mondani, mint h nagyon kedvesen és barátságosan fogadtak minket! Gyors bemutatkozás  az óra elején, majd bele is vágtunk a tananyagba. Vagyis inkább csak a többiek. Egy-két szófoszlányon kívül, nem sokat értettünk (kivéve a számokat, amiket vasárnap délután tanultunk meg önszorgalomból, mondván majd jól fog jönni). Az óra közepére kicsit úgy éreztem, hogy sikerült felvenni a fonalat, majd aztán megint elvesztettem xD :D Itt az a módi, hogy az órák marha hosszúak. Ez csak a példa kedvéért 8:30-tól 11:45 tartott, le is fáradtam kicsit, de nagyon élveztem, azt hiszem most voltam életemben először normális nyelvórám. Persze megint elmondták, hogy nekünk könnyű lesz mert h nyelvrokonság meg egyebek, de akkor is... :D már csak legyintünk Enivel :D 
A "bumm a fejbe" óra után lementünk ebédelni Katjaaval és Stephanival ( 2 osztrák lány, akivel közös ez az óránk) majd miután ők elmentek mi még nem végeztünk és hirtelen feltűnt egy ismerős arc. Nagy meglepetésünkre Ian ( a tutorom) csatlakozott hozzánk, aki az elmúlt napokban kicsit hanyagolt minket. Most (mint később kiderül) ellógott egy órát mialatt velünk csacsogott. 
Ezután 1kor ismét Katival volt meetingünk, beszéltünk a gyakorlatról és azt mondta, hogy talán még sikerül a Mikaven helmin kívül egy -két helyre elnéznünk. Nagyon örülnénk neki :)
Hazaérve beszélgettünk egy kicsit az orosz lányokkal, majd nem sokkal később útnak indultam a közeli uszodába! Elmondhatatlanul jól esett és annak ellenére hogy, nagyon sokan voltak mégsem volt zsúfolt a medence. Persze utána muszáj volt szaunáznom /életemben először finn módon ;) ;);) / is egyet és kicsit paradox módon fáradtan de mégis felpezsdülve hazasétáltam.
Azt hiszem, ma sem lesz szükségem altatódalra! :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése