2013. január 26., szombat

Survival Helsinki tour! :D


A tutorok mára egy Helsinki városnézést terveztek nekünk, persze feladatokkal együtt!
Megint csoportokra lettünk osztva, én a negyedikbe kerültem, ennek nagyon örültem mert olyan emberekkel lehettem, akikkel eddig még nem túl sokat tudtam beszélgetni! :)Úgy elfáradtunk mint annak a rendje, mert kb. 3 órát sétáltunk és iszonyatosan hideg volt. Körbemutogatták sztem az összes látványosságot, nem mondanám h sok van... A parlament kifejezetten csalódás volt, de valószínűleg azért mert a sajátunkhoz hasonlítom! Hát nem sorolható egy kategóriába az biztos, mondjuk a benne tevékenykedő emberek hatékonysága sem ... :/
A feladatok igazából kérdések voltak, mint például hány lépcsőn kell felmenni a templomhoz , hány szintje van a Kampiinak (ez egy marha nagy bevásárlóközpont, aminek a 6, szintjén van a leghíresebb szórakozóhely a Tiger, holnap fogom kipróbálni :P ) ki az elnök stb. Nem voltak túl bonyolultak. A legjobban azt élveztük h bónusz pontokért helyi emberekkel kellett vicces fotókat készíteni. :) Eléggé vevők itt a hülyeségre :D ez tetszik :D
Ma végre voltam egy moziban,  de mert csak az egyik kérdés megválaszolásáért be kellett mennünk, de abban biztos vagyok h legalább egyszer beülök és szúrós szemmel fel fogom mérni a terepet :) Ott készítettük a legtöbb képet a finnekkel, én bepróbálkoztam még a securitys bácsinál is, de felelősségteljesen nemet mondott, arra hivatkozva h dolgozik :) és h nem akar a facebookon lenni :D kis cuki volt!
Voltunk vmi piac félén is, elég kemény halszag várt ránk! Ez az építmény lent volt a kikötőnél, sztem én még ennyi jeget nem láttam soha, meg ekkora hajókat. Nagyon szép látvány volt!

A délután végére jól elfáradtunk, de azért még megbeszéltük h majd este Karinhoz megyünk kicsit  chillezni, de ebből valszeg nem lesz semmi! Majd holnap!!! a Tigerben bepótoljuk :P :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése