2013. február 19., kedd

Második gyermekkor

Tegnap kezdtük meg a gyakorlatot a Mikavan Helmiben. Most 4 hétig leszünk ott, 3 hetet most, aztán 1 hét Lapland majd még egy hetet. Hát azt kell mondjam, nagyon élvezzük Enivel. Tegnap még csak ismerkedtünk a hellyel, bemutatkoztunk a betegeknek...mindenhol halljuk h "unkarista opiskelija" : ilyenkor tudjuk h rólunk beszélnek :P :) Tegnap kipróbáltunk minden létező gépet a tornateremben. Nagyon, nagyon felszerelt, igazából kicsit néha olyan érzésem van mintha egy csapat cuki nyugdíjas ellepne egy konditermet. És tényleg, egy 94 éves néni hasra gyúrt és esküszöm 60nál többre nem tippeltem volna az életkorával kapcsolatban. A legtöbb beteg memória problémával küzd, persze van parkinson-os és amputált is.

Ma egy veterán csapat érkezett, megtudtuk h heti 2x járnak. Néhány teszt után (vérnyomás, hány mp alatt tud felállni 5szor, mennyire erős a kezük ( azt ilyen fém akármivel mérték és kilogrammba adja meg az értéket: én 24 és 26 kilora tudtam megszorítani) megnézték a járásukat stb. ), csináltunk egy pályát egyensúly javításra. Annyira élvezték mintha, a második gyermekkorukat élnék : ) olyan jó volt nézni őket :D Aztán velük játszottunk egy eredeti finn játékot. Mölkkynek nevezik és igazából a bowlinghoz tudnám hasonlítani: a lényeg h minél több fabábút döntsünk le.

Fél 3kor elengedtek minket és én az iskola felé vettem az irányt, hogy visszavigyem a könyveket a könyvtárba. Bár egy teljesen ismeretlen útvonalon mentem, sikeresen odaértem és még nem is tévedtem el :D Tiszta büszke voltam magamra. A suliban összefutottam Stephanival és mivel mi most nem járunk órákra sajnos alig találkozunk. Szóval megbeszéltük h muszáj orvosolni a problémát és csütörtökön majd beülünk egy kávéra vhova :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése