2013. március 1., péntek

Zajlik az élet!

Tudom kicsit rég írtam, amiből az következhetne h azért mert nincs mesélni valóm... hát épp h az ellenkezője van :D
Pont h nagyon is élménydús az itteni kis életem :)
A gyakorlati helyünkön a második hetünket töltöttük, nagyon élvezzük. Egyre többet segítenünk a csoportokban, rendszeresen masszírozunk, egyéni tornát tartunk Irinának és persze a délutáni kávézás sem maradhat el a veteránokkal. Egyre több szót, mondatot értünk. Olyan kis aranyosak h mindig beszélnek hozzánk annak ellenére, h mondjuk nekik h még nem igazán értünk finnül :D
Azt hiszem szerdán például épp én masszíroztam az egyik bácsit, aki a kezelés közben folyamatosan mormogott vmit az orra alatt, a frászt hozta rám h nem jól csinálom, nem elég erősen vagy vmi, majd a közepén felnevetett :D illedelmesen mi is nevettünk de azóta se tudjuk h mi volt a poén :D Legalább tudom h nem a technikámmal volt gond, mert utána közölte h hyva hyva amit viszont már értek :D "jó, jó" :D
Fél órával később ugyanez a kedves emberke tanított a "kahvi" helyes kiejtésére. - "Lágyan lágyan!" (kávét jelent am a szó) Majd mesélte, h a 2dik világháborúban ő is harcolt  Magyarországon, amikor az oroszok ellen jöttek nekünk segíteni.
Ma ünnepeltük Irina 80. szülinapját, ajándéknak egy közös képet adtunk (Eni Irina és én voltunk rajta), mellé pedig finnül és magyarul is írtunk pár sort! 2re volt megbeszélve a meglepi, az egész emelet összegyűlt, Eni egy kis fárasztó tornával elterelte a figyelmét, ameddig én odacsempésztem az asztalra a csekélyke ajándékunkat. 2kor lekapcsoltuk a lámpát, a séf egy görögtűzzel díszített tortával jelent meg. Irina olyan kis cuki volt, meghatódottságában elmorzsolt pár könnycseppet.
Múlt hét szombaton megérkezett még 2 új lakótársunk. 2 cuki  skót lány igazi skót akcentussal :D tiszta büszke vagyok magamra h értem őket, h őszinte legyek eléggé koncentrálnom kell minden egyes szavukra.
Szerdán megkaptuk az ösztöndíjat és eldöntöttük h megünnepeljük. A 2 skót lány (Ti and Lesley), Anna és Viki, Xenia és Marina és persze Eni meg én megszálltunk egy helyi bart. Azt hiszem vmi Mendocino vagy vmi hasonló volt a neve. Tök jó élő zene ment, majd csatlakozott hozzánk Alberto is , az olasz srác. Kitalálta h játszunk olyat h mindenki fel tehet egy kérdést és mindenkinek meg kell válaszolnia :D Szóba jött a legkínosabb pillanat, a milyen drogot próbálnál ki , mi nélkül nem tudnál élni stb, :D Hááát sokat nevettünk.
Tegnap délután, este a konditerem volt a programom, ennek következményeképp ma alig tudtam mozogni olyan izomlázam van.
Rádolgozásképpen elmentem ma egy buliba, ahol "beerpongot" játszottunk :D Tök buli ez a játék, otthon tuti fogok ilyet csinálni. A szabályok egyszerűek, egyszerre 4 en vagy 6an érdemes játszani. Mindkért csapatnak 6 pohara van teli töltve sörrel vagy épp amivel akarjuk, a feladat h ping-pong labdával az ellenfél poharába kell találni:D ha beletalált vki, az ellenfélnek meg kell inni a tartalmát:D a játék egyre nehezedik... egyre részegebben kell beletalálnod egyre kevesebb pohárba :D Vicces dolgok történhetnek ;)
Holnap megyek egy szülinapi buliba, vasárnap pedig Ian  és Yasmin lesz a vendégünk ebédre :)
majd meglátjuk mi sül ki belőle.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése