2013. március 10., vasárnap

Új lehetőségek!

Vasárnap ebédre csináltunk rakott krumplit meg sütöttem palancsintát a vendégünknek Iannek. Sajnos Eni tutora Yasmin nem tudott eljönni, mert fogdokihoz kellett mennie. Az ebéd tök jól sikerült, fincsi lett minden és jól eltöttük az időnket. 2re jött és 10körül ment szal gondolom h jól érezte magát. Köszönhetően a skót lányoknak, mert így Ian végre hallott vmi "hazai" akcentust is :D

A hétfő reggel nem igazán úgy indult, ahogy szerettük volna... Az apartmanból a rehab központig a 31 es busz el közvetlen, hát mi rossz buszra szálltunk 5x mert azt hittük h azok is megállnak ott. Késtünk egy órát, de sebaj. Legalább "világot láttunk". Kedd és szerda szokásosan telt, nagyon jól érezzük magunkat a gyak. helyen.
Egyik délután, munka után fogtuk magunkat Enivel és elmentünk az egyik helyi kórházba, megkerestük a fizio részleget és pár mondatos bemutatkozás után, közöltük h szeretnénk gyakorlatra jönni. Nem mondom, hogy nem lepődtek meg, de egészen pozítivan álltak hozzánk és most épp várjuk a választ, hogy van -e hely számunkra.
 Csütörtökön Kati ( a tutor tanárunk) jött minket megnézni, hogyan dolgozunk. Ez nagyon pozitív sztem,  hogy itt a tanároknak ellenőrizni kell minket. Végülis meg volt velünk elégedve, egy kávé mellett megbeszéltük a további lehetőségeket is. Este a skót lányokkal mentem el egy Ír pubba, ahol minden csüt este diákoknak szimpatikus árak vannak. Pár perce voltunk ott, mikor összefutottunk Iannel és az egyik barátjával Jounival. Bár ő finn, nagyon is közvetlen és barátságos volt, egész este vele beszélgettem. A legviccesebb az volt mikor személyes kérdésként feltette h füvezek-e? Biztos nagyon kis nyugodtnak tűntem :P :)
Mikor hazajöttem még Iannal kitárgyaltuk az estét , így 3 óra alvással egészen hulla voltam pénteken. Délután  Karinékkel tartottunk filmnézős délutánt, majd este egy buliba mentünk, ami elég uncsi volt számomra, úgyh hamar le is léptem. Másnap kondinapot tartottunk Vivivel és Ti-jal :D :D
Holnap indulok Laplandre a Télapóhoz, meg fürödni az Artic Seaben, már várom :)
De azért még ma este egy kis Tiger belefér :) :P :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése